dinsdag 1 juli 2014

Eindelijk is de nieuwe catalogus er!



 
 
Vanaf vandaag kunnen we uit de nieuwe catalogus gaan bestellen! De verkoop is gestart.
 De catalogus is vernieuwd en daardoor fris, mooi en praktischer qua indeling.
Door hier te klikken kun je de inhoud van onze nieuwe catalogus bekijken
 
klik hier om de gids in te kijk

Wil je de gids in het echt ontvangen? Stuur me een berichtje hillie.deboer@gmail.com.

Heb je interesse in de producten neem dan ook even contact met me op.


En wil je ook graag de nieuwste Nederlandse Stempelset hebben, een nieuwe hostess set, organiseer dan snel een party! Neem contact met me op en we kunnen overleggen wat de mogelijkheden zijn. De set is zo ontzettend leuk!



 
Ik hoop dat je net als ik geniet van al die mooie materialen!
 
Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten