zaterdag 2 september 2017


De nieuwe najaars en winter catalogus is er! 

Wil jij ook zien welke leuke materialen Stampin'Up! nu heeft? Ik ben enthousiast! En natuurlijk hoop ik ook dat jij de nieuwe materialen leuk vindt.

Wil je de gids doorbladeren? Dat kan nu door hier te klikken. 


Ook zijn er weer een paar nieuwe NL stempelsets. Hoe leuk is dit toch! Ik laat ze even aan je zien. De decemberlabels is een set waar je een bijpassende pons bij kunt bestellen door te kiezen voor de bundel.



Bij de set Nacht in Bethlehem zitten schitterende snijmallen (dies). Ook deze set is in een bundel te bestellen. Hoe leuk is deze! Kijk vooral ook op Pinterest om de schitterende voorbeelden te kunnen zien! Vul de naam van de set in en ongetwijfeld komen er voorbeelden te voorschijn!


Wil je meer weten of informatie over deze geweldige nieuwe materialen? Neem contact met me op en ik vertel je meer. Wil je een gids toegestuurd krijgen dan hoor ik het ook graag.  

Er zijn inmiddels natuurlijk meer NL sets te verkrijgen. Ik zet ze nog even op een rijtje voor je. Wij zijn er trots op! 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten